onsdag den 9. december 2015

Tegninger


 Tegninger tegnet gennem årene, har mange flere, kommer på senere. 


Her er tegnet en person med hætte over hoved, 
Her er der kommet tekst på.

Pige tegnet med inspiration af Manga.

Billedet skal forstille og være et øje.


Her ses en kanin, bare en hurtig tegning med kuglepen

Her er en pige, hvor jeg har øvet mig i og tegne ansigter,
hvor senere hen jeg har øvet mig i og tegne hår til ansigtet. 
Men har stadigvæk ikke fundet den rigtige metode til det.

Et heste øje tegnet fra siden af.
Lidt mislykkes, kan godt tegnes bedre.

Tegnet æsel fra peter plys, som er ked af det.

Her er min ynglings tegning,
Det er et kærestepar der kysser,
Da jeg ikke rigtig kunne tegne hænderne, 
kom der et hjerte på istedet.
Håber i kan lide den.

Her er en lidt deltajleret hest, den kunne godt være mere detaljeret,
men valgte og stoppe efter jeg synes den var okay som den er her,
den er tegnet over et stykke tid, 
da jeg ikke rigtig vidste hvordan den skulle se ud,
fundet inspiration på nettet.

Her på tegningen ses en bamse, der holder en ballon.
Den er trist, da den er ensom, 
der kunne godt ha været en tekst på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar